Thursday October 24, 2024
STUDY ABROAD WASHINGTON D.C 2024-2025 SPRING SEMESTER APPLICATION RESULTS ARE ANNOUNCED!
Thursday October 24, 2024
STUDY ABROAD WASHINGTON D.C 2024-2025 SPRING SEMESTER APPLICATION RESULTS ARE ANNOUNCED!
2024-2025 BAHAR DÖNEMİ STUDY ABROAD WASHINGTON D.C BAŞVURU SONUÇLARI AÇIKLANDI! Programa katılmaya hak kazanan öğrenciler 2024-2025 Akademik yılı bahar dönemi boyunca eğitimlerini değişim öğrencisi olarak Bay Atlantic University’de alabileceklerdir. Programa katılmaya hak kazanan ancak feragat etmek isteyen öğrencilerimizin sonuçların ilan edilmesinin ardından 31 Ekim 2024 12.00’ye kadar taleplerini infomena@bau.edu  e-mail adresine iletmeleri gerekmektedir.   STUDY ABROAD WASHINGTON D.C PROGRAMINA KATILMAYA […]

2024-2025 BAHAR DÖNEMİ STUDY ABROAD WASHINGTON D.C BAŞVURU SONUÇLARI AÇIKLANDI! Programa katılmaya hak kazanan öğrenciler 2024-2025 Akademik yılı bahar dönemi boyunca eğitimlerini değişim öğrencisi olarak Bay Atlantic University’de alabileceklerdir. Programa katılmaya hak kazanan ancak feragat etmek isteyen öğrencilerimizin sonuçların ilan edilmesinin ardından 31 Ekim 2024 12.00’ye kadar taleplerini infomena@bau.edu  e-mail adresine iletmeleri gerekmektedir.   STUDY ABROAD WASHINGTON D.C PROGRAMINA KATILMAYA […]

2024-2025 BAHAR DÖNEMİ STUDY ABROAD WASHINGTON D.C BAŞVURU SONUÇLARI AÇIKLANDI!

Programa katılmaya hak kazanan öğrenciler 2024-2025 Akademik yılı bahar dönemi boyunca eğitimlerini değişim öğrencisi olarak Bay Atlantic University’de alabileceklerdir.

Programa katılmaya hak kazanan ancak feragat etmek isteyen öğrencilerimizin sonuçların ilan edilmesinin ardından 31 Ekim 2024 12.00’ye kadar taleplerini infomena@bau.edu  e-mail adresine iletmeleri gerekmektedir.

 

STUDY ABROAD WASHINGTON D.C PROGRAMINA KATILMAYA HAK KAZANDIM, NE YAPMAM GEREKİYOR?

Bahar Dönemi Study Abroad programına katılmaya hak kazanan öğrencilerin Bay Atlantic University’ye yerleştirme işlemleri Uluslararası Akademik İlişkiler ve Programları birimi tarafından yapılmakta olup öğrenciler kurumun ilettiği başvuru süreçlerini takip etmeli ve istenen şekilde tamamlamalıdır.

Programa hak kazanan öğrencilerimizin akademik koordinatörlerine başvurarak aşağıda yer alan Öğrenim Öncesi Anlaşması (Before Mobility Agreement) ile ders eşleştirme çalışmalarına başlamaları gerekmektedir.

 

Akademik Koordinatörler

İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi

Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi

 

Öğrenim Öncesi Anlaşması (Before Mobility Agreement)

ÖNEMLİ!

Ders eşleştirme süreçlerinde oluşabilecek durumlar hakkında;

  • Seçilen dersin partner kurumda açılmaması,
  • Dersin kontenjan sebebiyle alınamaması,
  • İlgili fakültenin zorunlu tuttuğu derslerin karşı kurumda bulunmaması,

Vb. koşullarda öğrencilerin oluşabilecek hareketlilik sonrası ders tanınma (dönem uzaması, dönem kaybı, ders kaybı vb.) aşamalarında sorumluluk öğrenciye aittir. Bu süreçte akademik koordinatörlerinizle iletişimde olmanız önemle rica olunmaktadır.

 

HAK KAZANAN ÖĞRENCİLERİN BELİRLENMESİ

İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi

İlgili fakülte başvuruların değerlendirilmesinde GNO sıralaması uygulamış olup partner kurum tarafından verilen kontenjan için başvuru gerçekleştiren her bölümden olacak şekilde 7 asil belirlenmiş, kalan kontenjan ise 3 asil olacak şekilde kalan tüm bölümler arasında GNO’sı en yüksek öğrencilere verilmiştir. Tüm kontenjan kadar da yedek listesi oluşturulmuştur.

Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi

İlgili fakülte başvuruların değerlendirilmesinde hem GNO sıralaması uygulamış olup hem de 4. Sınıf öğrencilerini asil olarak değerlendirmiştir. Yedek liste yine GNO sıralaması gözetilerek 3. ve 2. sınıflardan oluşturulmuştur.

 

Not: Asil olarak değerlendirilmiş öğrencilerin feragat etmesi durumunda yedek listedeki öğrencilere hak tanınacak olup öncelikle 1. yedek liste takip edilecek, 1. yedek listeden sonrasında kontenjan olması durumunda ise ilgili fakülteler ile görüşülüp 2.yedek listedeki öğrencilere hak tanınacaktır.

Not: Başvuru için gerekli olan dosyaları doğru bir şekilde sisteme yüklememiş olan öğrenciler ve yüksek lisans derecesindeki öğrenciler değerlendirmeye alınmamıştır.

 

Sonuçlar için tıklayınız. 

 


ENG

2024-2025 Academic Year Spring Semester Study Abroad Washington D.C Program Application Results Are Announced!

Students who have been selected for the program will have the opportunity to study as exchange students at Bay Atlantic University during the Spring Semester of the 2024-2025 Academic Year.

Students who have been selected but wish to withdraw from the program must send their requests to infomena@bau.edu by 12:00 on October 31, 2024.

I’ve Been Selected for the Study Abroad Program, What Should I Do?

The placement process for students selected for the Spring Semester Study Abroad Washington D.C program at Bay Atlantic University will be carried out by the Office of International Academic Relations and Programs. Students should follow the application procedures provided by the institution and complete them as required.

Selected students should contact their academic coordinators and begin the course matching process with the Before Mobility Agreement listed below.

 

Academic Coordinators

Faculty of Economics, Administrative and Social Sciences

Faculty of Engineering and Natural Sciences

 

Before Mobility Agreement

IMPORTANT!

Regarding potential issues in the course matching process:

  • The selected course not being offered by the partner institution,
  • Inability to enroll in the course due to capacity limits,
  • Mandatory courses required by the faculty not being available at the partner institution,

In such cases, students are responsible for any recognition issues after the mobility period, such as extended study period, loss of semester, or unrecognized courses. It is highly recommended that students stay in contact with their academic coordinators throughout this process.

 

WHAT WAS CONSIDERED IN STUDENT SELECTION?

Faculty of Economics, Administrative and Social Sciences

The relevant faculty applied GPA ranking in the evaluation of the applications, and for the quota given by the partner institution, 7 main students were determined from each department that applied for the quota given by the partner institution., and the remaining quota was given to the students with the highest GPA among all the remaining departments, with 3 main students. A waiting list was also created for the entire quota.

Faculty of Engineering and Natural Sciences

In the evaluation of the applications, the relevant faculty applied GPA ranking and evaluated 4th grade students as main students. The waiting list was formed from 3rd and 2nd graders, again considering the GPA ranking.

 

Note: In case of withdraw of the students who are evaluated as main students, the students on the waiting list will be given the right, and the 1st waiting list will be followed first, and if there is a quota after the 1st waiting list, the students on the 2nd waiting list will be given the right after consultation with the relevant faculties.

Note: Students who have not uploaded the files required for the application correctly to the system and students with a master’s degree are not included in the evaluation.

 

 Click here for the results.

 

Related
News
Announcements
Internship4all Consortium Erasmus+ Traineeship Winners
News
Internship4All Konsorsiyum Eğitim Alma Hareketliliği Başvuruları
Announcements
2021 ERASMUS+ PROJESİ PERSONEL HAREKTLİLİĞİ ÇAĞIRISI HAKKINDA
Announcements
22-23' Erasmus+ Program Grant Results
Announcements
2024-2025 Academic Year Erasmus+ Study Mobility Application
Announcements
22-23' Erasmus+ Study and Traineeship Mobility English Exam Place
Announcements
2023-2024 Academic Year Erasmus+ Traineeship Mobility Application
Announcements
13 March 2023 - Erasmus+ English Exam Announcement
Announcements
Erasmus+ Traineeship Mobility for Internship4all Consortium (Second Call) - Erasmus+ English Exam Results
Announcements
Erasmus+ Internship4all Consortium Project Traineeship Program Announcement
Announcements
2020-2021 Staff Mobility Applications are open!
Announcements
2023 Erasmus+ Projesi Personel Hareketliliği – İdari Personel Başvuru Çağrısı